sobota, 27 kwietnia 2013

wilku w cyrku

dzisiejszego dnia prezentuję państwu wilka, który bardziej przypomina mi psa, a mianowicie husky :) jest on wielce niedoścignionym, marnym tworem w porównaniu do prac SZARAKOWO, do których moje serce wzdycha z żalem, podziwem i tęsknotą za posiadaniem takiego talentu... no proszę sobie porównać mojego cyrkowego wilka z tymi http://szarakowofashion.blogspot.com/2013/04/wilki.html - nie ma nawet o czym mówić :) marzę o osiągnięciu kiedyś takiego levelu zajebistości, trzymajcie kciuka!






10 komentarzy:

  1. No co Ty, przecież Twój wilk to zupełnie coś innego! I jest super! :)_Tak jak w ogóle blog. Namalowany czy wydrukowany? Bo nawet jeśli to drugie, to i tak na pewno wymagał mega precyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namalowany przy małej pomocy szablonu. Dziękuję za miłe słowa, naprawdę doceniam :>

      Usuń
    2. Ja też czasami używam szablonów, po prostu tak jest pewniej. :) Ale zawsze, nieważne co to, muszę naszkicować najpierw na kartce chociaż oczywiście do malowania po koszulce to się nie przydaje. Jednak mam wrażenie, że jeśli tego nie zrobię, to nie dam rady namalować (chociaż jeszcze nigdy się nie poddałam ;) ). Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super obrazek na koszulce;)
    ładnie rysujesz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ślicznie ci wyszedł c: Ja talentu plastycznego w ogóle nie posiadam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. no faktycznie jakby mu zmienić oczy na niebieskie to śliczny husky wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne to jest..
    świetny blog.
    oczywiście obserwuję!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, bardzo mnie cieszą te słowa :)

      Usuń
  6. woow jak Ty ślicznie malujesz ;) cudny blog ;) ja dopiero zaczynam prygode z blogowaniem ;) Zapraszam do siebie ;) www.swirlme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW to wygląda niesamowicie :O masz naprawdę wielki talent :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń